Bli medlem nu. Det är gratis!

HETA SINGLAR SOM VÄNTAR PÅ DIG!
Det är dags för ett erotiskt äventyr, förverkliga dina innersta fantasier. På dejtingskola.se kan du som singel träffa nya människor, testa på dejting med andra singlar och kanske träffa den rätte. Tusentals singelkvinnor och män har genom åren blivit ett par tack vare oss, och ett medlemskap är helt gratis!
Många aktiva medlemmar
En härlig dejtingsajt
Dejtingskola.se slog upp sina portar 2008 och sedan starten har tiotusentals singlar hittat sin stora kärlek hos oss. Oavsett ålder eller kön så finns det någon för alla hos oss - män och kvinnor från hela Norden söker singlar via vår sida, gör det du också.
BÄSTA SAJT ENLIGT VÅRA MEDLEMMAR
Bästa dejtingsidan
Våra medlemmar värderar vår sida högt. Läs vad våra medlemmar tyckte om dejtingskola.se i en enkät som skickades ut till samtliga Guld & VIP medlemmar. »Se resultatet här
Många aktiva medlemmar
Lätt att skapa kontakt! Våra medlemmar är mycket aktiva. Det innebär att du alltid hittar någon singel online.

Var, när och hur du vill
Inga begränsningar! Dejtingskola.se stödjer alla plattformar så du kan söka singlar precis när du känner för det.

Säker dejting, självklart
Du väljer själv hur anonym du vill vara och hur mycket du vill dela med dig av dig själv till andra medlemmar. Du kan själv välja vem du tar kontakt med och vilka som kan besöka din profil. Känner du dig osäker så är det bara att du kontaktar vår »kundtjänst.

BÄSTA SAJT ENLIGT VÅRA MEDLEMMARBÄSTA SAJT ENLIGT VÅRA MEDLEMMAR
Birgitta & Anders
Tack vare Dejtingskola.se hittade vi äntligen den rätta att vara tillsammans med, och det utan att behöva ge oss ut och träffa en massa olika människor på krogen".
James & Susanne
Jag flyttade hit från USA för ett tag sedan och ville träffa någon het och mysig tjej. Susanne fanns på Dejtingskola.se och efter 2 månader så var vi ett par.